رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول گفت: برخورد پژو ۴۰۵ با تیر چراغ برق در دزفول منجر به مرگ راننده جوان شد.

تصادف

به گزارش همشهری آنلاین ، روح‌الله بهشتی‌فرد روز چهارشنبه بیان کرد: این حادثه ساعت پنج بامداد امروز چهارشنبه در لاین برگشت محدوده جاده شمش اباد و قلعه ربع به سامانه ۱۲۵ اطلاع‌رسانی شد.

وی اظهارکرد: گروه امداد و نجات ایستگاه عملیاتی شماره یک توسط ستاد فرماندهی عملیات به محل حادثه اعزام و اقدامات ایمنی انجام شد.

وی افزود: در این حادثه که علت آن توسط پلیس راهور در دست بررسی است، یک‌دستگاه خودری سواری پژو پارس پس از برخورد با گاردریل و منحرف شدن از مسیر اصلی خود با تیر چراغ برق کنار جاده بشدت بخورد کرد که موجب مرگ راننده جوان شد.

بهشتی‌فرد ادامه داد: سرنشین این خودرو نیز از ناحیه سر و گردن بشدت مصدوم شد.

وی خاطرنشان کرد: گروه اعزامی آتش‌نشانان به محض مستقر شدن در محل اقدامات ایمنی جهت جلوگیری از هر نوع حادثه بعدی را انجام دادند.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول تصریح کرد : سرنشین خودرو که یک خانم حدودا ۲۵ ساله بود توسط فوریتهای پزشکی به بیمارستان منتقل شد اما راننده مرد جوان با حدود ۲۸ سال سن به علت شدت جراحات وارده در دم جان باخت که توسط آمبولانس به سازمان باغ بهشت منتقل شد.

کد خبر 878948
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha